Dankwoord namens organisatie

23 oktober 2024

DANKBAAR!


Afgelopen dinsdag, 18 oktober 2022, zijn wij afgetreden als Bestuursleden Organisatie. 

Ruim 4 jaar mochten wij het állerleukste doen op RHC: evenementen organiseren.

In eerste instantie heel erg spannend maar door de goede overdracht en hulp van Ilse Smit zijn onze jaren daarna ontzettend leerzaam en leuk geweest. Wij hebben vele vrijwilligers mogen ontmoeten, hebben vele mooie evenementen mogen organiseren en veel nieuwe vrienden en vriendinnen gemaakt. 


Wij danken de leden voor het vertrouwen die wij kregen de afgelopen 4 jaar!


Met toch wel een beetje pijn in ons RHC-hart zijn wij afgetreden zonder opvolging. Dit betekent dat naast hockey de evenementen minimaal kunnen zijn. Dit vinden wij natuurlijk ontzettend jammer! Lijkt het jou wat om verantwoordelijkheid te mogen hebben rondom de evenementen op RHC en samen met een hoop enthousiaste commissies te mogen werken? Informeer vrijblijvend bij het Bestuur naar de mogelijkheden. Je kan de functie als Bestuurslid Organisatie indelen qua tijdsbesteding zoals jij dat zelf wilt. Vergaderen doen we om de twee weken op dinsdagavond. Deze functie is ook samen te doen, wat de lasten verdeeld en het sparren alleen maar leuker maakt. Zeker als jong-senioren lid is dit een unieke kans om jezelf te mogen ontwikkelen in het organiseren van evenementen. 


Bestuurslid Organisatie heeft de volgende enthousiaste commissies in zijn portefeuille: evenementencommissie JJ en Jeugd, senioren toernooi, trim toernooi, jeugdkamp commissie, sportiviteit en respect commissie, jeugdtoernooien, TD-commissie en lustrumcommissie. Al deze commissies zijn voorzien van een voorzitter waardoor je alleen aanspreekpunt bent voor deze voorzitters. Je hoeft niet bij al deze commissie-vergaderingen aanwezig te zijn. Daarnaast ben je aanspreekpunt voor een aantal korte projecten gedurende het seizoen zoals het organiseren van het kerstgala, de nieuwjaarsborrel, het voedselbank project, EHBO/AED trainingen, de grote club actie en het vrijwilligersfeest. Voor deze korte projecten zijn altijd vrijwilligers te vinden die je willen helpen. En daarbij hebben wij de afgelopen 4 jaar alles opgeslagen op de drive dus de handboeken staan klaar! 


De barcommissie is komend seizoen bewust uit de portefeuille organisatie gehaald en ondergebracht onder de portefeuille van de penningmeester. Wij hebben hiervoor gekozen omdat de bar een belangrijke inkomstenbron is van RHC en die wel moet doordraaien Tevens zal Elise hoofd worden van de barcommissie om Willemijn te kunnen ondersteunen. 


Nogmaals, bestuurslid Organisatie is écht een hele leuke functie binnen RHC! Twijfel je? Wil je meer info? Vraag het Bestuur om meer informatie of app/bel Romi/Elise. Zonder Bestuurslid Organisatie kunnen er weinig feestjes op RHC zijn en laat dat nou juist het leukste zijn naast hockeyen. 


Wij wensen Remco, Féline, Jeroen en Willemijn ontzettend veel plezier en succes komend seizoen en zullen waar nodig jullie ondersteunen. Jullie kunnen het, toppers!


De feestelijke groeten,


Elise en Romi